Lietotājs
Parole
goldingietis / .."liela ātruma" plāni.....

.."liela ātruma" plāni..


Tuvojoties nākamajam atvaļinājumam, atkal rodas vienas vienīgas problēmas izlemt – palikt vai doties.. Palikt vai doties? Ja doties – tad uz kurieni? Vai vēlreiz mesties Korfu reibinošajos apkampienos, ar kuriem nespēj sacensties neviens mīlnieks.. Vai arī tomēr izvēlēties un nobaudīt ko jaunu. No vienas puses es gribētu vēlreiz pārliecināties, ka Korfu iespaids nav tikai pirmās reizes sajūsma. No otras – varbūt Eiropas kartē ir vēl kāda vieta, kura izraisa tikpat neaizmirstamas sajūtas un nebeidzamu vēlmi atkal atgriezties. Dilemma.. Ja gribu Korfu, tad neatliek laika nekam citam. Ja izvēlos pakļauties savai atmodinātajai ceļošanas kārei, tad gribas šoreiz doties kaut kur citur. Un pašlaik šķiet, ka drīzāk tomēr eksperimentēšu. Es to zinu tādēļ, ka galvā jau atkal rosās simts un viena ideja par: kur, kā, kad un ar ko.. Lai notiek, es laikam eksperimentēšu. Un šo atvaļinājumu ziedošu savam otrajam vaļaspriekam. Principā es neesmu pārāk tehnisks cilvēks, ja neskaita pastāvīgo apsēstību ar aviāciju un lidmašīnām; tomēr ir viens otrs hobijs, kuram gribas veltīt vairāk laika un uzmanības, lai tas nepaliktu pavisam novārtā. Protams, lidmašīnas vienmēr būs un paliks pirmajā vietā; bet otro vienmēr tikpat stabili ieņems dzelzceļš. ;) Tātad, ja saliek visu kopā – tieksmi eksperimentēt, otro mīlestību uz dzelzceļu un vēlmi nedaudz atkal paceļot – tad pamazām ieskicējas idejas aprises. Šobrīd domās esmu to nodēvējis par projektu „Apkārt Eiropai 14 dienās” (vai arī „atstāj-savu-atvaļinājumu-uz-sliedēm” ;), kura laikā pacentīšos aizmirst par lidmašīnu eksistenci un uzticēties ātrgaitas dzelzceļiem, lai pārliecinātos, ko pārējā Eiropa vēl bez Korfu spēj man piedāvāt. Un izpirktu savu „sagrēkošanos” ar aviāciju. :D Ideju ir daudz.. Patiešām daudz. Ja godīgi, tad pārāk daudz, lai tās visas īstenotu. Londona, Amsterdama, Parīze, Tulūza, Marseļa, Barselona, Madride, Ženēva, Cīrihe, Milāna, Venēcija, Roma; „Eurostar”; „Train a Grande Vitesse”; „Thalys”; Lamanša kanāla tunelis; garām zibošas ainavas; trīs simti kilometru stundas laikā; izbaudīt Romu dienā, lai tajā pašā vakarā jau pastaigātos Parīzes naksnīgajās ielās; doties ceļojumā, kurš sākas Madridē, lai finišētu Cīrihē; rīta pusē pēc brokastīm Parīzē atkal aizšauties uz Francijas dienvidiem - Eiropas aviobūves industrijas centru Tulūzu, tajā pašā vakarā jau esot atpakaļ Parīzē, plānojot nākamo ceļojuma posmu uz Venēciju.. Un tas viss tā, it kā lidmašīnu nebūtu vispār. Protams, pašlaik nedodu ne pieci, ka īstenošu ikvienu no idejām (kaut vai laika trūkuma dēļ), bet aizrautība un patiesa vēlme iespēj daudz. ..viss iesāktos ar „airBaltic” reisu no Rīgas uz Londonu; tālāk no Londonas ar „Eurostar” cauri Lamanša tunelim uz Parīzi; „bāzes” iekārtošana Parīzē; izskrējiens 320 km/h ar „Thalys” no Parīzes uz Amsterdamu, iepazīstot KLM bāzes lidostu „Schiphol”, paklaiņojot Amsterdamas ielās un vakara pusē ar „ICE” atgriežoties Parīzē.. ..lai drīz to atkal atstātu un dotos galvu reibinošā ceļojumā uz Barselonu un Madridi - kopā ar spāņu „Elipsos” ātrvilcienu „Francisco de Goya”.. ..vēlāk to nomainot uz „Pau Casals”, atstājot Madridi, lai iepazītu Cīrihi.. ..veltīt dienu vai divas Cīrihei, pēc tam to pievilt un ar „TGV Lyria” cauri Alpiem atgriezties Parīzē.. ..neaizmirstamas naktis Parīzē, brokastis un aizšaušanās ar „TGV” līdz Tulūzai, lai atkal klātienē „saošņātos” ar „Airbus” ;).. Un doties vēlreiz atpakaļ uz Parīzi, jo domās jau aicina Itālija – Milāna, Venēcija, Roma, kuras no Parīzes ir vien dienas attālumā ar „Artesia Stendhal” ātrvilcienu.. ..lai visa finišā no Romas „airBaltic” atkal gādīgi aizvizinātu uz Rīgu. Kaut nē, ideju tomēr ir pārāk daudz un visam vienkārši nepietiks laika. :( Nāksies izšķirties starp Spāniju un Itāliju, jo Franciju un Nīderlandi „upurēt” neesmu gatavs. Kā vienmēr – nekad nav iespējams visu dabūt pilnībā! :P P.S. Toties Korfu ir vien turpat pāris stundu attālumā no Itālijas.. Ar prāmi..
Publicēja: goldingietis
Datums: 02.06.2008. - 01:56:58
Lasīts (reizes): 1933
Komentāri: 15
0 cilvēkiem patīk šis blogs
Komentāri (15)
deryl | 07.06.2008. - 14:21:10
Ne, ne- tur gan es negribu! :)
Ja pareizi atceros, tas AGV ir Paris- Strasbourg. Iespējams, vēl kaut kur.
goldingietis | 07.06.2008. - 00:29:43
Man tomēr gribas ticēt labākajām "Railteam" prognozēm par tiem 15 gadiem.. Kaut realitātē laikam nāktos piemērot koeficientu x2.
"Automotrice Grande Vitesse " ir viens no galvenajiem iemesliem, kādēļ vēlos Franciju. Un vēl tas pats vecais, labais TGV arīdzan. :) Vienīgi pagaidām nav izdevies uzrakt, tieši kurā/kurās līnijas jaunais AGV kursē. Un protams, ka viss labākais nāk no Francijas! :D TGV, Airbus, Renault, AGV, Peugeot..
Bet, ja ieminējies par tām altitude izmaiņu sajūtām, tad man uzreiz ienāca prātā arī topošā ātrgaitas kalnu dzelzceļa līnija starp Pekinu un Tibetu. ;)
deryl | 06.06.2008. - 22:57:39
Visā EU 15 gados skan ļooti optimistiski! Un kā jau teicu- pašlaik Eiropā nav nemaz tik daudz to posmu, kur vilcieni sasniedz vismaz 300 km/h .Ak jā- nesen palaida AGV, un arī tas tikai Francijā.
Drošība un komforts.
Kā reiz Eurostar , šķiet, ka nemaz ar’ tik ātri nebrauca (nebija dispaly), lai gan var- ātrumu gan uzņem jūtami (es izjūtu pat pāris metru altitude maiņu (lidmašīnās pierasts jau), bet... vilcieni novazāti, atšķirībā no iCE. Thalys- so so. Un Itālijā viss tāds jocīgs... :)
goldingietis | 06.06.2008. - 13:11:01
Arī fakts, tā kā pat parastais vilciens Francijā ir kā diena pret nakti, ja nākas salīdzināt ar "parasto" vilcienu LV. ;) Tomēr šoreiz gribas sajust tieši ātrumu un savas baudas dēļ var arī pārmaksāt. Jo lidmašīnas 850 km/h mākoņos tā īsti nedod to ātruma izjūtu, kādu sniedz 300 km/h ar TGV uz zemes.
Bet laikam vēl kādus gadiņus 15 vajadzēs pagaidīt, kamēr visā EU teritorijā caurmēra px (pasažieru) vilciena ātrums pielīdzināsies kaut tiem pašiem 300 km/h. :(
deryl | 06.06.2008. - 12:21:15
Vakar kā reiz lasīju, ka rekonstrukcija nemaz tik ātri neveicoties. Varbūt šī gada oktobrī, bet ticamāk tikai nākamgad. Anyway- labi jau ir tie ātrvilcieni, bet atsevišķās reizēs pārmaksāt 2x gan nav patīkami, jo arī parastie vilcieni komforta ziņā ir pilnīgi OK (viss atkarīgs no veicamās distances).
goldingietis | 05.06.2008. - 21:26:55
Cik zinu, tad pašlaik viss ir atkarīgs no "LGV Est Européenne" projekta sekmīgas un laicīgas pabeigšanas, jo tas dos iespēju pilnā mērā baudīt TGV komfortu no Parīzes arī AMS virzienā. Protams, cita lieta, ka visi labi domātie transporta sistēmu risinājumi mēdz iestrēgt EK birokrātijas labirintos.. Tomēr man patīk "Railteam" (Thalys + Eurostar) ideja par vienoto ES ātrgaitas dzelzceļu; tas ir apmēram tas pats, kas EuroControl "Single European Sky" koncepcija gaisa satiksmes jomā. :)
deryl | 05.06.2008. - 18:30:04
It kā jau būtu laiks. Nav jau brīnums, ka tādēļ laiks ceļā reizēm par min. 20 paildzinās.
goldingietis | 05.06.2008. - 02:27:20
Mhmm.. Bet es ceru, ka līdz manam nākamajam atvaļinājumam tiks pabeigti pašreiz ritošie rekonstrukcijas darbi AMS līnijā. Un tad arī uz turieni varēs laisties vēja spārniem. :)
deryl | 04.06.2008. - 15:42:14
Līdz Briselei Thalys skrien mudīgi-300 km stundas un 15 min. laikā, bet līdz Amsterdamai gan čunčina- nav ātrās līnijas :( apmēram 2h40 min.tos nieka 210 km. Tas pats ar ICE- it kā jau brauc ātri, bet tikai vietām- no Ķelnes līdz BRU tikai vienā vietā sasniedz 305. km/h.
goldingietis | 03.06.2008. - 23:11:59
Tad uz tikšanos Parīzē! ;)
madzinsh | 03.06.2008. - 20:37:55
nu Spain, France ir arii atrgaitas "skrejcelji" ... man gan Vaacija ir tiiri simpatiska valsts, bet vairak Francija
goldingietis | 03.06.2008. - 20:00:26
Autobānis gan nesanāks, jo pret Vāciju man ir dziļas antipātijas un šīs valsts apmeklējums manos plānos noteikti neietilpst.. :D
madzinsh | 03.06.2008. - 12:14:11
:D Autobāņu zonā mēs vēl varētu sacensties, bet citviet gan būtu pasmagāk ...
goldingietis | 02.06.2008. - 23:24:44
Biedrojamies & sacenšamies?.. Kurš ātrāk? ;) :)
madzinsh | 02.06.2008. - 20:14:37
nu šī tava ideja ir vnk lieliska ... mēs savukart grasāmies ar draugiem ar auto apbraukāt Eiropu.
© Lesbi.lv. Visas tiesības aizsargātas.
Kontakti  |   Reklāma  |   Lietošanas noteikumi  |  Privātuma politika  |  

Šis Interneta resurss, tāpat kā visi citi, izmanto sīkdatnes (cookies). Turpinot sērfošanu šajā resursā, Tu automātiski piekrīti sīkdatņu izmantošanai.